Scroll Top

Meriti un furnizor mai bun. Mai rapid. Mai eficace.

furnizor mai bun

Meriti un furnizor mai bun. Mai rapid. Mai eficace. Mai atent. Se poate si altfel.

Nu te-ai saturat sa astepti ore intregi sa ti se raspunda la e-mailuri si mesaje? Nu-i asa ca ti-ar surade, atunci cand ai o problema cu gazele, de exemplu, sa se rezolve in cateva ore si nu intr-o saptamana? Te gandesti daca nu exista totusi un furnizor mai bun?

Tot auzim oamenii spunand ca ar trebui sa avem o tara ca afara, ca a venit momentul ca si Romania sa se modernizeze, iar noi la Restart Energy suntem de parere ca aceasta modernizare incepe atunci cand companiile isi respecta clientii.

La urma urmei, daca eu, furnizorul, te respect pe tine, asta inseamna ca voi fi acolo cand ai nevoie sa vorbesti, ca-ti voi raspunde la nelamuriri si ocazionalele probleme intr-o maniera acceptabila, atat ca timp cat si ca ton. Inseamna ca voi face tot ce-mi sta in putere pentru a-ti oferi tie, clientul, o experienta cat mai lina si mai placuta.

Aici nu e vorba de bani. Multe companii din tara noastra isi reduc clientela la nivelul unui cont bancar. Cunosti, cu siguranta, modelul – te trateaza bine cat vor sa te convinga sa semnezi ceva. Dupa ce ai dat banul, din pacate, te lasa sa astepti ore si chiar zile intregi pana sa-ti raspunda si incet-incet, iti reduc din drepturi de la an la an. Metoda profit, sa-i spunem.

Insa in relatia furnizor-client, profitul nu ar trebui sa fie decat un aspect modest. O farama din tabloul intreg. La Restart Energy, ne-am propus sa ne tratam toti clientii cu respectul cuvenit nu unui client platitor, ci unei alte fiinte umane. Pana la urma, de asta tin si asteptatul la telefon si cozile infernale si costurile acceptabile. Pe aceasta metoda o numim decenta umana. 

Obisnuieste-te sa primesti mai mult

Ne-am propus sa te tratam pe tine, clientul, cu acelasi respect pe care-l vrem si noi de la oamenii pe care ii platim pentru un anumit serviciu. Asta inseamna:

  • adio asteptat la cozi;
  • rezolvarea problemelor in timp util;
  • atentie la problemele clientilor si o atitudine proactiva pentru a le rezolva impreuna.

Un furnizor mai bun… si atat.

Nu ar trebui sa fii nevoit sa ameninti, te rogi, mituiesti sau mai stim noi ce pentru a primi atentia pe care o meriti. Poti sa termini chiar astazi cu datul peste cap.

Insa primul pas trebuie sa-l faci tu. Atata timp cat ii permiti unui alt om (fie el amic, coleg sau furnizor de energie) sa te trateze intr-un mod batjocoritor si nepotrivit, el va continua sa o faca. Tu stabilesti cum esti tratat de ceilalti, iar noi credem ca meriti sa fii tratat cu respect.

Asa ca fa-ti un cadou chiar astazi. De ce nu? Il meriti. Orice om merita respect si curtoazie, iar noi, la Restart Energy, suntem pregatiti sa ti le acordam. 
Schimbarea in mai bine o demarezi chiar tu. Iar astazi, in aceasta epoca digitala, schimbarea in mai bine e doar la un click distanta – contacteaza-ne. Cere o oferta de la specialistii nostri chiar acum, iar noi iti promitem ca de data asta, va fi altfel.