Comunicat clienți: Plata facturilor Restart Energy prin RomPay nu mai este disponibilă
La Restart Energy vrem să rămâi informat în permanență pentru a putea lua decizii pozitive. Din acest motiv, te îți comunicăm faptul că: dacă ești client Restart Energy și erai obișnuit să îți plătești factura prin intermediul terminalelor RomPay, această modalitate de plată nu mai este disponibilă.
În cazul în care această modalitate de plată va deveni din nou disponibilă îți vom face cunoscută această informație.
Pentru a-ți fi mai ușor, îți reamintim toate modalitățile de plată pe care le ai pentru a achita factura Restart Energy.
- Ordin de plată, transfer bancar sau direct debit în contul Restart Energy One S.R.L. nr. RO78BTRLRONCRT0329369901 deschis la Banca Transilvania sau în contul nr. RO87BRDE360SV04300923600 deschis la B.R.D.;
- Prin intermediul echipamentelor ce acceptă numerar (MFM/APT) situate în cele peste 540 de sucursale ale Băncii Transilvania și peste 818 de sucursale ale Băncii B.R.D., din toată țara;
- Prin intermediul platformelor de Internet Banking, Mobile și Phone Banking puse la dispoziție de Banca Transilvania și Banca B.R.D. (modalitate de plată accesibilă doar clienților Băncii Transilvania și Băncii B.R.D.);
- Prin intermediul BRD:
– Ghiseu – cod de bare;
– Virament bancar;
– Debit direct intrabancar;
– Debit direct interbancar;
– ROBO (scanare cod de bare); - Prin intermediul ghișeelor Poșta Română;
- Prin intermediul factorilor poștali în mediul rural.
- Prin intermediul rețelei de terminale PayPoint, Payzone si Zebra Pay. Caută locațiile cele mai aproape de tine: PayPoint, Payzone, Zebra Pay;
- Prin intermediul centrului de plăți Un-doi;
- Prin intermediul aplicației mobile myRestart Android IOS.