Cariere la Restart Energy

Suntem în continuă dezvoltare și vrem ca și tu să faci parte din procesul rapid de creștere al companiei!
Ești în căutarea unui loc de muncă unde să ţi se pună în valoare calităţile, să fii apreciat și răsplătit corect pentru munca ta? Îţi place să aduci idei noi și să te asiguri de implementarea celor mai bune decizii în domeniul tău de activitate?

Atunci vrem să te cunoaștem și să te motivăm să vii în echipa noastră!

Ai ocazia să te dezvolţi, să promovezi și să înveţi!

Cum suntem noi?

Într-un cuvânt: NELINIȘTIŢI! În căutare permanentă de soluții optimizate, de idei noi și în continuă expansiune.

Vrem să te avem împreună cu noi!

Te regăsești în descrierile joburilor de mai jos?

Trimite-ne CV-ul tău la hr@restartenergy.ro și te contactăm!

Locație: Timișoara, București, Cluj

Principalele responsabilități sunt:

  • oferă suport rețelei naționale de parteneri francizați
  • administrarea relației cu rețeaua de parteneri
  • comunicarea zilnică cu rețeaua de parteneri
  • asigurarea logisticii necesare în relația cu partenerii
  • asigurarea unui nivel optim de instruire pentru partenerii francizați
  • colectarea, interpretarea și procesarea de informații de la parteneri și agenți și pregătirea rapoartelor de informare zilnice și lunare pentru managementul superior
  • identificarea și instruirea de noi parteneri francizați
  • creșterea rețelei de parteneri la nivel național
  • redactarea și implementarea strategiei de comunicare cu partenerii
  • organizarea conferințelor lunare cu partenerii
  • se asigură de îndeplinirea obiectivelor de vânzări ale departamentului
  • asigură cel mai înalt nivel de calitate al serviciilor companiei în relația cu partenerii și pentru clienți

 

Beneficii:

  • salariu fix motivant
  • bonus de performanță
  • mașină + laptop + telefon
  • oportunitatea de a lucra și învăța în cadrul unui colectiv profesionist, într-o industrie dinamică și exclusivistă (furnizarea de energie și gaz)

Locație: Timișoara, București

Trebuie să completăm echipa de vânzări cu priceperea ta. Căutăm un coleg/ă ce va ocupa poziţia de AGENT VÂNZĂRI Carduri Combustibil. Dacă ai putere de convingere, eşti o persoana motivată şi perseverentă şi îţi face plăcere să lucrezi cu oamenii, te invităm să ni te alături.

Descriere post

  • prospectarea pieţii pentru identificarea de noi clienţi;
  • contactarea, administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi pe zona alocată;
  • prezentarea beneficiilor produsului extra: card combustibil;
  • actualizarea bazei de date despre clienţi;
  • întocmirea de rapoarte privind activitatea de vânzare;
  • promovarea imaginii şi serviciilor companiei;
  • menţinerea unei relaţii profesionale apropiate cu clienţii din portofoliul său.

# Carduri combustibil: produs extra comercializat cu ajutorul căruia clienţii Restart vor avea preţuri mai bune la combustibil şi la serviciile din benzinăriile partenere.

 

Ce îţi oferim:

Posibilitatea de a lucra part time sau full time, în funcţie de disponibilitatea ta;

Traininguri și cursuri specializate, chiar din prima zi.

Dacă dovedeşti capacitate şi ai rezultate mai mult decât bune poţi avansa către noi beneficii;

Salariu fix şi comision motivant în funcţie de rezultatele tale.

 

Aplică dacă deţii:

  • Studii medii sau superioare;
  • Personalitate comunicativă şi ambiţioasă;
  • Excelente aptitudini de relaţionare
  • Orientare consultativă către client, Permis de conducere cat. B;
  • Abilitatea de a rezolva situaţii neprevăzute;
  • Dorinţa de a-ţi depăşi limitele;
  • Bune abilităţi de negociere

 

Te aşteptăm să faci parte dintr-o industrie în plină ascensiune: furnizare de produse petroliere.

Locație: Timișoara, București

Candidatul ideal

Candidatul ideal are experiență în vânzări directe minim 2 ani (nu este criteriu eliminatoriu), D2D, B2B, distribuție, telemarketing, telesales, este orientat în această direcție, are abilități de negociere, este dinamic, comunicativ, integru, prezentabil, timbru vocal plăcut, punctual, serios, optimist.

 

Descrierea jobului

  • Încheie contractele și răspunde pentru corecta încheiere a contractelor și respectarea procedurilor de lucru;
  • Ține legătura, consiliază clienții din portofoliul lui;
  • Urmărește atragerea permanentă de noi clienți;
  • Urmărește realizarea targetului de vânzări lunar, trimestrial și anual stabilit;
  • Stabilește și dezvoltă o relație profesională cu clienții companiei;
  • Întocmește periodic materiale de sinteză (rapoarte, statistici);
  • Acordă asistență tehnică și comercială clienților și potențialilor clienți;
  • Participarea activă la ședințe interne și colective, împreună cu managerul direct

 

Ce îţi oferim:

  • Posibilitatea de a lucra part time sau full time, în funcţie de nevoile tale şi de disponibilitatea ta;
  • Traininguri și cursuri specializate, încă din prima zi.
  • In funcție de capacitate, performanță și personalitatea ta, ai posibilitatea de avansare;
  • Salariu fix şi comision motivant în funcţie de rezultatele tale.

 

Dacă:

  • Ai terminat liceul – cerință minimă;
  • Vrei o carieră atractivă în vânzări;
  • Tratezi cu entuziasm provocările venite din partea clienţilor și ai dovedit asta într-o experienţă profesională anterioară;
  • Autocontrolul, stabilitatea emoţională şi capacitatea de adaptare a comportamentului sunt atuurile tale;
  • Sunt binevenite și persoanele aflate la pensie și care doresc să își rotunjească veniturile și să desfășoare o activitate dinamică!
  • Deţii minime cunoştinţe MS Office: Word, Excel;
  • Îţi place să îmbini lucrul la birou cu cel pe teren.

 

Atunci vino să joci în echipa de profesionişti – Restart Energy Door to Door!

Candidatul ideal

                             

Cadidatul ideal este o persoană serioasă şi motivată cu experienţă în vânzarea produselor petroliere.

Deţinerea unui portofoliu de clienţi în domeniul produselor petroliere reprezintă un avantaj.

Descrierea jobului

  • Elaborează şi propune spre aprobarea conducerii firmei planul de vânzări însoţit de o politică dinamică de creştere continuă a volumului de vânzări.
  • Urmăreşte realizarea planului de vânzări.
    Stabileşte obiective clare pentru orientarea şi organizarea activităţii de vânzări în firmă.
  • Analizează săptămânal şi ia decizii privind comenzile transmise de clienţi pentru produse / servicii.
  • Participă la elaborarea de strategii şi la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele / serviciile noi.
  • Contactează noi clienţi şi le prezintă propuneri concrete de colaborare.
  • Urmăreşte încasarea la termenele stabilite prin contracte a sumelor datorate de clienţi.
  • Coordonează, îndrumă şi controlează modul de organizare şi desfăşurare a activităţii Agenţilor de Vânzări, astfel încât să asigure utilizarea eficientă a timpului de lucru.
  • Urmăreşte permanent activitatea concurenţei.
  • Urmăreşte culegerea informaţiilor comerciale care interesează firmă şi întocmeşte rapoarte informative către Directorul General.
  • Menţine permanent legătura cu Agenţii de Vânzări din punctele de vânzare, solicitând informaţii despre stadiul activităţilor programate, activităţile în curs de desfăşurare, situaţiile nou create etc.
  • Întocmeşte şi prezintă Directorului General rapoarte cu propuneri şi studii privind folosirea celor mai eficiente metode de îmbunătăţire a programului de vânzări şi de promovare a produselor / serviciilor noi, în funcţie de cerinţele pieţei.
  • Propune şi implementează metode de reducere a costurilor.
  • Participă la recrutarea, antrenarea şi dezvoltarea echipei de vânzări, în colaborare cu Departamentul Resurse Umane.
  • Identifică nevoile de instruire ale personalului din subordine şi asigură formarea continuă a acestuia.

Locație: Timișoara

Cautăm persoane îndrăzneţe, comunicative şi dornice să promoveze Restart Energy în rândul publicurilor.

 

Responsabilităţi:

  • promovează numele, imaginea şi serviciile funizorului de energie şi gaz;
  • iniţiază, menţine şi dezvoltă relaţia cu clienţii;
  • contactează periodic clienţii şi potenţialii clienţi prin intermediul telefonului după un orar şi cu o frecvenţă prestabilită;
  • oferă feedback şi propuneri de pentru îmbunătăţirea strategiei de vânzări;
  • raportarea zilnică managerului.

 

Beneficii:

  • training din prima zi de produse şi servicii şi cursuri de vânzări specializate
  • instrumente de lucru performante
  • pachet salarial fix + comision performanţă
  • te ajutam sa devii un agent de vânzări de top, cu experienţă în vânzarea prin telefon
  • mediu de lucru energizant şi colegi sociabili

 

Eşti ceea ce ne dorim dacă:

  • Ai studii medii sau superioare
  • Experienţă în vânzari
  • Abilităţi de comunicare prin telefon (voce plăcută, curaj)
  • Constituie avantaj experienţa în vânzarea de servicii de energie şi gaz

 

Hai la Restart să-ţi pui în valoare aptitudinile!

Locație: Timișoara

Eşti determinat? Îţi doreşti mai mult? Vrei să faci parte dintr-un departament care te ajută să evoluezi? Atunci te aşteptăm printre colegii de la customer service Restart Energy.

 

Dorim să fii:

  • Comunicativ;
  • Convingător şi să îţi placă să vorbeşti cu oamenii;
  • Lucrezi bine în echipă;
  • Ştii să operezi PC la nivel mediu.

 

 

Responsabilităţi:

  • Preluarea apelurilor telefonice şi contactarea clienţilor
  • Înregistrarea informaţiilor necesare în baza de date
  • Asigură suport tehnic
  • Urmăreşte şi propune noi modalităţi de rezolvare a sesizărilor/reclamaţiilor
  • Menţinerea unei bune relaţii cu consumatorii de energie şi gaz
  • Atingerea targetului zilnic

 

Ce oferim:

  • Salariu fix şi bonusări pentru activitatea peste medie
  • Pregătire şi formare din prima zi în companie
  • Multiple posibilităţi de avansare
  • Atmosferă plăcută

Locație: Timișoara, București

Candidatul ideal

  • Experiență în furnizarea comercială de gaze naturale pe piața concurențială.
  • Serios, responsabil, abilități mangement și marketing.
  • Capacitate de analiză a pieței, elaborare și implementare a strategiei comerciale de furnizare gaze către consumatori casnici și non-casnici.

 

Descrierea jobului

  • fundamentează programul anual, semestrial, trimestrial și lunar de vânzare gaze naturale;
  • urmărește realizarea prevederilor contractuale la termen, ține legătura cu clienții și transmite informațiile necesare despre modul de derulare a contractelor;
  • negociază în limită competențelor aprobate de Administrator clauzele precontractuale;
  • încheie contracte de vânzare-cumpărare în care se vor stipula în mod obligatoriu drepturile și obligațiile reciproce ale furnizorului cât și ale cosumatorului final în conformitate cu Ord. 42 /2012 – ANRE;
  • livrează către clienți produsele contractate pe bază de factură și documente care să ateste calitatea și garanția;
  • urmarește încasarea contravalorii facturilor emise;
  • ține evidența derulării contractelor;
  • intervine din punct de vedere comercial și juridic în situația derulării necorespunzătoare a contractelor de vanzare în vederea soluționării neînțelegerii apărute în executarea lor;
  • calculează penalități pentru clienții rău platnici conform prevederilor contractuale;
  • întocmește și transmite rapoarte statistice specifice activității;
  • elaborează, implementează și menține toate documentele sistemului de management al calității aferente departamentului;
  • înregistrează și arhivează documentele compartimentului în conformitate cu prevederile legale;

Locație: Timișoara, București

Cum ar trebui să fii:

Un specialist pasionat de marketing, cu experienţă în vânzarea produselor petroliere. Motivat, perseverent şi cu abilităţi dovedite de coordonare.

Eşti familiarizat cu propectarea pieţei, elaborarea și implementarea strategiei de vânzare a produselor petroliere către publicurile ţintă.

 

Descrierea jobului:

  • Concepe programul anual, semestrial, trimestrial și lunar pentru vânzarea produselor petroliere;
  • Urmăreşte îndeaproape realizarea prevederilor contractuale la termen, ține legătura cu clienții și transmite informațiile necesare despre modul de derulare a contractelor;
  • Negociază în limită competențelor aprobate de Administrator clauzele precontractuale;
  • Găseşte noi clienţi şi gestionează portofoliului existent;
  • Selecteaza potenţiali clienţi în aria desemnată şi stabileşte întâlniri cu persoane de decizie.
  • Evaluează, clarifică şi validează nevoile clienţilor; concepe oferte adaptate acestora.
  • Menţine o relaţie bazată pe încredere cu persoanele de legatură desemnate din partea clienţilor.
  • Monitorizează concurenţa locală;
  • Urmărește încasarea contravalorii facturilor emise;
  • Întocmește și transmite rapoarte statistice specifice activității;
  • Înregistrează și arhivează documentele compartimentului în conformitate cu prevederile legale;

 

Cerinţe:

  • Constituie avantaj experienţa anterioară de vânzări;
  • Minim 3 ani într-un rol de management în vânzări
  • Cunoştinţe aprofundate şi înţelegerea vânzărilor key account în cadrul canalului de consum imediat
  • Cunoştinţe comerciale operaţionale;
  • Vânzări B2B şi specificul viitorului canal de consum;
  • Inţelegerea instrumentelor financiare, conceptele şi impactul deciziilor
  • Cunoştinţe de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat;
  • Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu;
  • Posesor de permis de conducere cat. B
  • Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasivă, perseverenţă);
  • Capacitate de analiza logica a situaţiilor şi informaţiilor;
  • Disponibilitate pentru deplasări frecvente.

 

Oferta Restart Energy:

  • Pachet salarial motivant;
  • Sistem de bonusare;
  • Masină de serviciu, telefon mobil;
  • Oportunităţi de dezvoltare profesională, programe de training;