Cariere
la Restart Energy

Suntem în continuă dezvoltare și vrem ca și tu să faci parte din procesul rapid de creștere al companiei!

Ești în căutarea unui loc de muncă unde să ţi se pună în valoare calităţile, să fii apreciat și răsplătit corect pentru munca ta? Îţi place să aduci idei noi și să te asiguri de implementarea celor mai bune decizii în domeniul tău de activitate?

Atunci vrem să te cunoaștem și să te motivăm să vii în echipa noastră!

Ai ocazia să te dezvolţi, să promovezi și să înveţi!

Cum suntem noi?

Într-un cuvânt: NELINIȘTIŢI! În căutare permanentă de soluții optimizate, de idei noi și în continuă expansiune.

Vrem să te avem împreună cu noi!

Te regăsești în descrierile joburilor de mai jos?

Trimite-ne CV-ul tău la hr@restartenergy.ro și te contactăm!

Locație: Timișoara, București, Cluj

Principalele responsabilități sunt:

  • Experienta de minim 5 ani ca si analist/trader pe pietele de energie si/sau gaz;
  • Cunostinte avansate de analiza si monitorizare a datelor din piata de energie si domenii conexe;
  • Cunostinte de procurement pe piata de energie si creare a unei strategii de procurement;
  • Cunostinte avansate a mecanismelor de formare a preturilor pe pietele de energie;
  • Experienta in crearea unei strategii de hedging pentru minimizarea riscului de piata;
  • Persoana analitica, cu o gandire critica orientata pe detalii;
  • Abilitati de comunicare pentru prezentarea datelor catre management;
  • Cunostinte de MS Office, tool-uri de analiza si baze de date;
  • Good to have: competente de baza in tranzactionarea energiei;

 

Responsabilitati::

  • Analizeaza piata de energie si realizeaza strategiile de procurement si formare a preturilor;
  • Stabileste metodele folosite de analiza a pietelor;
  • Pregateste si prezinta rapoarte catre managementul companiei;
  • Raporteaza directorului comercial/operational;

Locație: Timișoara, București, Cluj

Principalele responsabilități sunt:

  • oferă suport rețelei naționale de parteneri francizați
  • administrarea relației cu rețeaua de parteneri
  • comunicarea zilnică cu rețeaua de parteneri
  • asigurarea logisticii necesare în relația cu partenerii
  • asigurarea unui nivel optim de instruire pentru partenerii francizați
  • colectarea, interpretarea și procesarea de informații de la parteneri și agenți și pregătirea rapoartelor de informare zilnice și lunare pentru managementul superior
  • identificarea și instruirea de noi parteneri francizați
  • creșterea rețelei de parteneri la nivel național
  • redactarea și implementarea strategiei de comunicare cu partenerii
  • organizarea conferințelor lunare cu partenerii
  • se asigură de îndeplinirea obiectivelor de vânzări ale departamentului
  • asigură cel mai înalt nivel de calitate al serviciilor companiei în relația cu partenerii și pentru clienți

 

Beneficii:

  • salariu fix motivant
  • bonus de performanță
  • mașină + laptop + telefon
  • oportunitatea de a lucra și învăța în cadrul unui colectiv profesionist, într-o industrie dinamică și exclusivistă (furnizarea de energie și gaz)

Locație: Timișoara

Cautăm persoane îndrăzneţe, comunicative şi dornice să promoveze Restart Energy în rândul publicurilor.

 

Responsabilităţi:

  • promovează numele, imaginea şi serviciile funizorului de energie şi gaz;
  • iniţiază, menţine şi dezvoltă relaţia cu clienţii;
  • contactează periodic clienţii şi potenţialii clienţi prin intermediul telefonului după un orar şi cu o frecvenţă prestabilită;
  • oferă feedback şi propuneri de pentru îmbunătăţirea strategiei de vânzări;
  • raportarea zilnică managerului.

 

Beneficii:

  • training din prima zi de produse şi servicii şi cursuri de vânzări specializate
  • instrumente de lucru performante
  • pachet salarial fix + comision performanţă
  • te ajutam sa devii un agent de vânzări de top, cu experienţă în vânzarea prin telefon
  • mediu de lucru energizant şi colegi sociabili

 

Eşti ceea ce ne dorim dacă:

  • Ai studii medii sau superioare
  • Experienţă în vânzari
  • Abilităţi de comunicare prin telefon (voce plăcută, curaj)
  • Constituie avantaj experienţa în vânzarea de servicii de energie şi gaz

 

Hai la Restart să-ţi pui în valoare aptitudinile!

Locație: Timișoara

Eşti determinat? Îţi doreşti mai mult? Vrei să faci parte dintr-un departament care te ajută să evoluezi? Atunci te aşteptăm printre colegii de la customer service Restart Energy.

 

Dorim să fii:

  • Comunicativ;
  • Convingător şi să îţi placă să vorbeşti cu oamenii;
  • Lucrezi bine în echipă;
  • Ştii să operezi PC la nivel mediu.

 

 

Responsabilităţi:

  • Preluarea apelurilor telefonice şi contactarea clienţilor
  • Înregistrarea informaţiilor necesare în baza de date
  • Asigură suport tehnic
  • Urmăreşte şi propune noi modalităţi de rezolvare a sesizărilor/reclamaţiilor
  • Menţinerea unei bune relaţii cu consumatorii de energie şi gaz
  • Atingerea targetului zilnic

 

Ce oferim:

  • Salariu fix şi bonusări pentru activitatea peste medie
  • Pregătire şi formare din prima zi în companie
  • Multiple posibilităţi de avansare
  • Atmosferă plăcută