Suna la TelVerde 0800 41 00 40
sau

Sectiune
solutionare plangeri

Daca doresti sa depui o plangere sau o reclamatie, te rugam sa descarci formularul alaturat, sa il completezi cu toate datele solicitate si sa il depui folosind una din urmatoarele cai:
  1. Depunere fizica, in scris, la Punctul unic de contact din Timisoara, Str. Piata Alexandru Mocioni, Nr.6, Ap. 1, jud. Timis
  2. Prin intermediul adresei de e-mail : plangeri@restartenergy.ro
  3. Prin fax la numarul : 0356.414.173
  4. Prin posta, la adresa Timisoara, Str. Piata Alexandru Mocioni, Nr.6, Ap. 1, jud. Timis, Cod Postal 300199

Pentru a vedea mai multe informatii, poti studia procedura de solutionare a a reclamatiilor/plangerilor alaturata. De asemenea, poti consulta Procedura cadru emisa de ANRE, privind obligatia furnizorilor de energie electrica si gaze naturale de solutionare  a plangerilor clientilor finali, aprobata prin ordinul ANRE nr. 16/18.03.2015.