Scroll Top

Soluționare

plângeri

Dacă dorești să depui o plângere sau o reclamație, te rugăm să descarci formularul alăturat, să îl completezi cu toate datele solicitate și să îl depui folosind una din următoarele cai:

 
  1. Depunere fizica, in scris, la Punctul unic de contact din Timisoara, Doja Business Center, Strada Gheorghe Doja, Nr.11, et.2
  2. Prin intermediul adresei de e-mail : [email protected]
  3. Prin fax la numarul : 0356.414.173
  4. Prin posta, la adresa Timisoara, Doja Business Center, Strada Gheorghe Doja, Nr.11, et.2

Pentru a vedea mai multe informatii, poti studia procedura de solutionare a  reclamatiilor/plangerilor alaturata. De asemenea, poti consulta Procedura cadru emisa de ANRE, privind obligatia furnizorilor de energie electrica si gaze naturale de solutionare  a plangerilor clientilor finali, aprobata prin ordinul ANRE nr. 16/18.03.2015.

Documente utile: