Mai tii minte cand exista un singur furnizor de energie electrica pe piata, iar tu nu trebuia sa-ti faci nicio grija? Cand nici nu-ti trecea prin cap intrebarea „Care sunt acele acte necesare pentru schimbarea furnizorului de energie electrica?”, deoarece nu aveai posibilitatea de a face aceasta schimbare?
Era totul mai simplu atunci, nu? Simplu, insa si mai scump. Acum, multumita liberalizarii pietei de energie electrica, este si simplu si economic!
Hai sa-ti spunem cateva „adevaruri” auzite recent despre schimbarea furnizorului.
- Pentru a schimba furnizorul, trebuie sa stau ore intregi la coada. Gresit! La Restart Energy, iti punem la dispozitie 6 modalitati de a schimba furnizorul, nici una care sa necesite statul la coada (mai multe despre asta, putin mai jos!)
- Schimbarea furnizorului implica multa birocratie si acte pe care nu le am. Gresit! Pentru schimbarea furnizorului de energie, ai nevoie de doar 3 acte si punem pariu ca le detii deja pe toate.
Acte necesare pentru schimbarea furnizorului de energie electrica – tot ce trebuie sa stii!
Pentru schimbarea furnizorului, nu ai nevoie decat de 3 acte. Acestea sunt:
- Actul de identitate – este suficient sa fotografiezi buletinul, da, cu telefonul.
- Ultima factura la energie – daca tot esti cu telefonul in mana, fa o poza si ultimei facturi la energie electrica.
Si gata! N-a fost greu deloc, nu-i asa? Cu siguranta dispui deja de toate cele trei acte, asa ca nu vei avea nevoie sa stai la ghisee sau sa petreci ore intregi la telefon cu fostul furnizor. Punandu-ne la dispozitie aceste trei acte, tu ne dai tot ce ne trebuie pentru a te ajuta sa-ti schimbi furnizorul de energie electrica. De aici incolo, ne ocupam noi pentru tine!
Cum imi pot schimba furnizorul de energie electrica?
Am vorbit deja despre ce acte sunt necesare pentru schimbarea furnizorului de energie electrica sa ai la indemana, dar cum arata procedeul de schimbare a furnizorului?
La Restart Energy, iti punem la dispozitie 6 modalitati diferite de a schimba furnizorul! Si dupa cum spuneam, niciuna nu necesita sa iesi afara in frig, asa ca stai linistit si lasa cizmele deoparte!
- Online – calculeaza consumul si pretul exact pentru locuinta ta, incarca cele 3 acte necesare pentru schimbarea furnizorului de energie electrica in momentul cand ajungi la acest pas si completeaza procesul pana la sfarsit (scurt si usor!) explicat aici.
- Online – daca nu esti sigur inca, ne poti cere o oferta, care va ajunge in inbox-ul tau odata ce a pregatit-o echipa noastra de contractare.
- E-mail – daca preferi direct e-mailul, nu e o problema. Pur si simplu, trimite un mesaj la [email protected] cerand o oferta sau mentionand abonamentul de energie electrica de care esti interesat. Echipa noastra te va ghida de acolo!
- La telefon – Daca ti se pare mai usor sa vorbesti direct cu un membru al echipei Restart Energy, suna la numarul TelVerde 0800 41 00 40.
- Pe Facebook Messenger – Da, echipa Restart Energy iti sta la dispozitie si pe Facebook Messenger.
Esti gata sa te bucuri de un abonament mai avantajos de energie electrica? Hai in familia Restart Energy!