26.04.2016

Paypoint romania si restart energy anunta semnarea unui parteneriat

PAYPOINT ROMÂNIA ȘI RESTART ENERGY ANUNŢĂ SEMNAREA UNUI PARTENERIAT

 

 

Bucureşti, 26 aprilie 2016 – PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, anunţă semnarea unui parteneriat cu furnizorul de electricitate Restart Energy. Astfel, de acum, clienții Restart Energy îşi vor putea plăti facturile de energie electrică sigur şi rapid, prin intermediul terminalelor PayPoint din magazinele cu sigla galbenă din toată țara.

 

Procesul de plată este foarte simplu, sigur şi rapid. Pentru a efectua plata facturii, clientul Restart Energy trebuie doar să se prezinte cu aceasta în cel mai apropiat magazin partener PayPoint și să comunice vânzătorului ce tip de plată doreşte să efectueze. După scanarea codului de bare de pe factură, vânzătorul va încasa banii în numerar şi ii va oferi un bon cu toate detaliile tranzacţiei (data plăţii, suma, locaţia, furnizorul etc). Consumatorii nu sunt condiţionaţi de achiziţionarea unor articole din magazine şi nu există comisioane pentru tranzacţionări, serviciul fiind gratuit.

 

Ca parte a Armand Group, prezent pe piața de energie regenerabila încă din 2009, Restart Energy este o companie determinată să aducă o schimbare substanțială în furnizarea energiei electrice și a gazelor naturale în România. În acest context, parteneriatul cu PayPoint România răspunde nevoii de a pune la dispoziția consumatorilor un sistem de plata a facturii simplu, sigur, rapid, mereu la îndemână.

 

Acest acord de colaborare aduce un nou furnizor important în portofoliul PayPoint. Pe lângă plata facturilor de electricitate, prin intermediul terminalelor PayPoint mai pot fi plătite şi alte facturi de utilități (gaz, apă, salubritate, etc), contravaloarea rovinietei, servicii de securitate, bilete de avion, facturile emise de operatorii de telefonie, internet şi cablu sau ratele, se poate realiza încărcarea electronică a cartelelor telefonice şi se pot efectua chiar transferuri de bani interne şi internaţionale, în magazinele PayPoint selectate.

 

 

Despre PayPoint România

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, reţeaua punctelor de plată PayPoint numără 9.700 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 113 clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor, al serviciilor financiare şi nu numai.

 

Te-ar putea interesa și