Energy GO

Contract de energie cu abonament orar

Opțiunea de contractare energie electrică Energy GO îți aduce posibilitatea de a alege un contract fără abonament. Plătești doar cât consumi și ai control deplin asupra cheltuielilor.

Profită de toate avantajele contractului Energy GO.

Energie la preț avantajos

Decizia de a schimbă furnizorul îți aduce beneficii, oferindu-ți libertatea de a alege furnizorul potrivit pentru nevoile căminului tău.

Alegerile bune îți aduc siguranță ție și familiei tale. 

Acces in aplicatia MyRestart

  • gestionezi facturile lunare de energie și gaz
  • transmiți indexul autocitit și plătești cantitatea reală de pe contor
  • plătești factura direct din aplicație
  • gestionezi și identifici soldul current de energie și gaz
  • ai acces la graficul de consum istoric
  • transmiți sesizare direct din aplicație
  • disponibil și pe telefonul mobil

Abonament cu autocitire. Plătești exact cât consumi.

Calculul lunar al facturii tale se va face pe baza autocitirii contorului de electricitate.

Trimite-ne lună de lună consumul în contul de client, prin e-mail sau telefon și noi ne ocupăm de preluarea datelor. Astfel vei avea acces în permanență la informațiile despre consum și vei plăti doar cât consumi.

telefoane-deranjamente-retea

Numeroase modalități de plată

  • Online pe www.restartenergy.ro
  • Direct din aplicația MyRestart
  • Direct din aplicația mobile
  • PayPoint
  • PayZone
  • ZebraPay
  • centrul de plăti Un-Doi
  • OrangeMoney
  • La băncile BRD, BT sau BCR
  • la ghișeele Poșta Română
  • cu Bitcoin prin ZebraPay
  • multe alte locații de plată
img-cariere2

Acces prioritar la serviciul de urgență RESTART 24H sau prin portal online/aplicație mobile

Suntem permanent în contact cu tine prin portalul online, aplicația de pe mobil cât și prin RESTART 24H.

Dorim să avem o comunicare permanentă cu tine, să îți înțelegem nevoile și să te ajutăm rapid și eficient. Îți stăm la dispoziție telefonic sau online prin portalul web sau aplicația de pe mobil.

Call center urgențe/deranjamente distribuție 24/24

Ne poți suna pentru urgențe 24/24h.

Orice problemă întâmpini la furnizarea serviciului de energie electrică, sau la sistemul de distribuție trebuie sesizată de urgență la următorul telefon: 0749 225 412. Te vom sprijini înspre soluționarea cât mai rapidă a incidenței.

CLIENȚII NOȘTRI AU URMĂTOARELE MODALITAȚI DE PLATĂ:

La Restart Energy ne dorim să ai libertatea de a alege cum vrei să achiți factura, de aceea vă oferim următoarele modalitați de plată:

  • Online, pe restartenergy.ro fără a fi nevoit sa te conectezi la contul tău.
  • Prin intermediul Portal clienti, în contul tău de client.
  • Prin intermediul aplicației mobile myRestart Android IOS.
  • Ordin de plată, transfer bancar sau direct debit în contul Restart Energy One S.R.L. nr. RO78BTRLRONCRT0329369901 deschis la Banca Transilvania sau în contul nr. RO87BRDE360SV04300923600 deschis la B.R.D.;
  • Prin intermediul echipamentelor ce acceptă numerar (MFM/APT) situate în cele peste 540 de sucursale ale Băncii Transilvania și peste 818 de sucursale ale Băncii B.R.D., din toată țara;
  • Prin intermediul platformelor de Internet Banking, Mobile și Phone Banking puse la dispoziție de Banca Transilvania și Banca B.R.D. (modalitate de plată accesibilă doar clienților Băncii Transilvania și Băncii B.R.D.);
  • Prin intermediul BRD:
    – Ghiseu – cod de bare;
    – Virament bancar;
    – Debit direct intrabancar;
    – Debit direct interbancar;
    – ROBO (scanare cod de bare);
  • Prin intermediul BCR:
    – Ordin de plata, transfer bancar sau direct debit intrabancar in contul Restart Energy One SRL nr. RO81RNCB0249152861980001 deschis la BCR;
    – Prin intermediul echipamentelor ce accepta numerar (MFM/APT) situate in cele peste 560 de sucursale BCR din toata tara;
    – Prin intermediul platformelor Click/Touch 24 Banking puse la dispozitie de BCR (modalitate de plata accesibila doar clientilor BCR).
  • Prin intermediul ghișeelor Poșta Română;
  • Prin intermediul factorilor poștali în mediul rural.
  • Prin intermediul rețelei de terminale PayPoint, Payzone si Zebra Pay. Caută locațiile cele mai aproape de tine: PayPoint, Payzone, Zebra Pay;
  • Cu Bitcoin prin Zebra Pay;
  • Prin intermediul centrului de plăți Un-doi;
  • Prin intermediul Orange Money.
Abonamentul de energie este o formă avantajoasă de plată a energiei electrice consumate. În funcție de consumul tău mediu lunar, vei fi încadrat la un tip de abonament care are inclus un consum lunar cât mai apropiat de consumul tău mediu lunar, iar tu vei plăti un preț fix în fiecare lună.
De exemplu, dacă ai un consum mediu lunar de 110 kWh, atunci poți opta pentru abonamentul Home 100, care are inclus un consum lunar de 100 kWh. Astfel, vei plăti în fiecare lună aceeași sumă.

Pentru că astfel vei știi mereu cât ai de plătit în fiecare lună, vei putea să îți planifici mai bine cheltuielile și vei scăpa de problema înțelegerii facturii de energie.

La fiecare 6 luni, în funcție de programul de citire al distribuitorului zonal, se efectuează o regularizare pe baza citirii contorului de curent de către distribuitor. Dacă se constata un consum total pe perioada ce face obiectul regularizării mai mare decât cantitatea contractată, se va trece, dacă este cazul, la abonamentul corespunzator cu consumul inclus cel mai apropiat de consumul real, iar cantitatea de energie consumată în plus față de cea contractată va fi facturată retroactiv la prețul energiei electrice din abonamentul în vigoare.
Dacă se constată un consum total pe perioada ce face obiectul regularizării mai mic decât cel contractat și achitat, furnizorul va compensa în contul facturilor următoare suma plătita în plus de către client.

Un lucru pe care puțini români îl știu este că acum ai libertatea de a-ți schimba GRATUIT furnizorul de energie electrică. Asta înseamnă că dacă nu ești mulțumit de cel actual sau dacă vrei să obții oferte de preț mai bune, poți face acest lucru printr-o simplă apăsare de buton. Schimbarea furnizorului nu presupune nici un fel de întrerupere a serviciului și nu implică nici un risc pentru consumatorul final.Vei putea beneficia de energie și gaz mai ieftine, livrate cu aceeași calitate, dar care te vor ajuta să economisești până la 20% la costurile facturilor.

Schimbarea furnizorului este gratuită pentru client. Noul furnizor se va ocupa de toate demersurile necesare acestei schimbări.

Conform legii, acest lucru nu reprezintă un obstacol în schimbarea furnizorului. Totuși, furnizorul căruia nu i-ai achitat datoriile va putea lua măsuri legale pentru a-și recupera restanțele.

Nu vei ramâne fără energie electrică sau gaz natural din pricina schimbării furnizorului. Instalația de furnizare a energiei și a gazului nu va suferi nici o modificare, așa că nu este nici un motiv pentru care s-ar putea intrerupe furnizarea.

Această schimbare durează 21 de zile de la notificarea furnizorului actual de dorința ta de a schimba furnizorul. După prezentarea notificării tip furnizorului tău actual, noul furnizor va face demersurile necesare.

Actualul tău furnizor nu are dreptul să te penalizeze pentru schimbul de furnizori. Dimpotrivă, este posibil să îți ofere un preț sau condiții mai bune.

Acest lucru nu te va afecta în nici un caz cu întreruperi de energie sau gaz și nici din punct de vedere legal. În cazul în care noul furnizor nu rămâne pe piață, vei fi preluat de un furnizor de ultimă instanță, după care vei putea din nou să îți alegi furnizorul dorit.

Furnizorul nu poate mări prețurile pe durata contractului încheiată cu el. Eventualele majorări care pot avea loc (ale transportului de energie, distribuția energiei, certificate verzi, etc.), sunt controlate în mod direct de ANRE (Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei) și afectează consumatorii, indiferent de furnizorul cu care ai încheiat contractul de energie electrică.

Energia reactivă este un tip de energie suplimentară, care este folosită pentru producerea și întreținerea câmpurilor magnetice și care este consumată, alături de energia activă, de receptoarele electrice prevăzute cu bobinaje. Energia reactivă se injectează în rețeaua consumatorilor în momentul în care energia activă este extrasă. Conform Ordinului ANRE nr. 33/2014 pentru aprobarea Metodologiei de stabilire a obligațiilor de plată a energiei electrice reactive si a prețului reglementat pentru energie electrică reactivă, prețul acesteia este stabilit înte utilizator și operatorul de rețea al acestuia.