Soluționare plângeri

Dacă dorești să depui o plângere sau o reclamație, te rugăm să descarci formularul alăturat, să îl completezi cu toate datele solicitate și să îl depui folosind una din următoarele căi:
1
Depunere fizică, în scris, la Punctul unic de contact din Timișoara, Doja Business Center, Strada Gheorghe Doja, Nr.11, et.2
2
Prin intermediul adresei de e-mail: [email protected]
3
Prin fax la numărul: 0356.414.173
4
Prin poștă, la adresa Timișoara, Doja Business Center, Strada Gheorghe Doja, Nr.11, et.2
Pentru a vedea mai multe informații, poți studia procedura de soluționare a reclamațiilor/plângerilor alaturată. De asemenea, poți consulta Procedura cadru emisă de ANRE, privind obligația furnizorilor de energie electrică și gaze naturale de soluționare a plângerilor clienților finali, aprobată prin ordinul ANRE nr. 16/18.03.2015.