Restart Energy FIX
Abonament de energie electrică
Facturile de vară la curent electric iar te-au luat prin surprindere datorită aerului condiționat? Nimic mai simplu. Împarte în 12 luni factura ta anuală! Cum? Prin EnergyFIX.
Clienții noștri economisesc în medie 130 lei/ an.
LUNĂ DE LUNĂ – Aceeași factură
Aceeași factură lunară fixă la energie electrică cu toate taxele incluse, la cel mai bun preț.
Împărțirea facturii anuale la 12 luni este un mare avantaj pe care RESTART ENERGY ți-l oferă. În lunile de iarnă și de vară facturile sunt mai mari și pun presiune pe bugetul tău.
- SimpluFIX
- Facturare Clasica

Uită de grija citirilor.
Abonamentele de energie nu necesită transmiterea lunară a indexului afișat de contor!
Alege un abonament fix de energie si relaxează-te. De acum nu mai ai stresul generat de transmiterea indexului afișat de contor. Vei primi o factură cu aceeași valoarea în fiecare lună, apoi în luna în care distribuitorul efectuează citirea reală a contorului tău, vei primi și o factura de regularizare a consumului, astfel ca nu vei plati mai mult decat ai consumat.

Economisește o factură pe an față de prețul reglementat
Pentru că știi exact cât consumi, beneficiezi de un preț foarte mic, cu o economie de o factură pe an față de prețul reglementat.
Ne dorim ca orice client RESTART ENERGY să fie mulțumit de alegerea făcută. Împreună cu tine vom evalua corect consumul necesar locuinței tale astfel încât valoarea facturii de electricitate să fie corectă și să obținem cele mai bune prețuri pentru familia ta.

Ai asigurat accesul echipelor partenerilor autorizați RESTART ENERGY la intervenții suplimentare
Fără griji la identificarea problemelor din instalația electrică.
De câte ori se arde o siguranță sau ai un scurt pe firele din casa ta te întrebi la cine să apelezi. Nu mai este grija ta de acum încolo. RESTART ENERGY îți oferă ajutorul cu echipele autorizate pentru reparații în cel mai scurt timp. Aici găsești mai multe detalii.

Acces prioritar la serviciul de urgență RESTART 24H sau prin portal online/aplicație mobile
Suntem permanent în contact cu tine prin portalul online, aplicația de pe mobil cât și prin RESTART 24H.
Dorim să avem o comunicare permanentă cu tine, să îți înțelegem nevoile și să te ajutăm rapid și eficient. Îți stăm la dispoziție telefonic sau online prin portalul web sau aplicația de pe mobil.

Call center urgențe/deranjamente distribuție 24/24
Ne poți suna pentru urgențe 24/24h.
Orice problemă întâmpini la furnizarea serviciului de energie electrică, sau la sistemul de distribuție trebuie sesizată de urgență la următorul telefon: 0749 225 412. Te vom sprijini înspre soluționarea cât mai rapidă a incidenței.
La Restart Energy ne dorim să ai libertatea de a alege cum vrei să achiți factura, de aceea vă oferim următoarele modalitați de plată:
- Online, pe restartenergy.ro fără a fi nevoit sa te conectezi la contul tău.
- Prin intermediul Portal clienti, în contul tău de client.
- Prin intermediul aplicației mobile myRestart Android IOS.
- Ordin de plată, transfer bancar sau direct debit în contul Restart Energy One SA nr. RO78BTRLRONCRT0329369901 deschis la Banca Transilvania sau în contul nr. RO87BRDE360SV04300923600 deschis la B.R.D.;
- Prin intermediul echipamentelor ce acceptă numerar (MFM/APT) situate în cele peste 540 de sucursale ale Băncii Transilvania și peste 818 de sucursale ale Băncii B.R.D., din toată țara;
- Prin intermediul platformelor de Internet Banking, Mobile și Phone Banking puse la dispoziție de Banca Transilvania și Banca B.R.D. (modalitate de plată accesibilă doar clienților Băncii Transilvania și Băncii B.R.D.);
- Prin intermediul BRD:
– Ghiseu – cod de bare;
– Virament bancar;
– Debit direct intrabancar;
– Debit direct interbancar;
– ROBO (scanare cod de bare). - Prin intermediul BCR:
– Ordin de plata, transfer bancar sau direct debit intrabancar in contul Restart Energy One SA nr. RO81RNCB0249152861980001 deschis la BCR;
– Prin intermediul echipamentelor ce accepta numerar (MFM/APT) situate in cele peste 560 de sucursale BCR din toata tara;
– Prin intermediul platformelor Click/Touch 24 Banking puse la dispozitie de BCR (modalitate de plata accesibila doar clientilor BCR). - Prin ING, transfer bancar in contul RO37INGB0000999905352220
sau plata din aplicatia mobila HomeBank; - Prin intermediul UNICREDIT BANK:
– IBAN RO60BACX0000001487822000 ;
Momentan sunt functionale urmatoarele modalitati de plata:`
– colectare la BNA prin scanare cod de bare / colectare prin Mobile Banking - Prin intermediul ghișeelor Poșta Română;
- Prin intermediul factorilor poștali în mediul rural.
- Prin intermediul rețelei de terminale PayPoint si Selfpay. Caută locațiile cele mai aproape de tine: PayPoint, Selfpay;
- Cu Bitcoin prin Selfpay;
- Prin intermediul centrului de plăți Un-doi;
- Prin intermediul Orange Money.
- Prin intermediul aplicației MobilPay Wallet













Pentru că astfel vei știi mereu cât ai de plătit în fiecare lună, vei putea să îți planifici mai bine cheltuielile și vei scăpa de problema înțelegerii facturii de energie.
Un lucru pe care puțini români îl știu este că acum ai libertatea de a-ți schimba GRATUIT furnizorul de energie electrică. Asta înseamnă că dacă nu ești mulțumit de cel actual sau dacă vrei să obții oferte de preț mai bune, poți face acest lucru printr-o simplă apăsare de buton. Schimbarea furnizorului nu presupune nici un fel de întrerupere a serviciului și nu implică nici un risc pentru consumatorul final.Vei putea beneficia de energie și gaz mai ieftine, livrate cu aceeași calitate, dar care te vor ajuta să economisești până la 20% la costurile facturilor.
Schimbarea furnizorului este gratuită pentru client. Noul furnizor se va ocupa de toate demersurile necesare acestei schimbări.
Conform legii, acest lucru nu reprezintă un obstacol în schimbarea furnizorului. Totuși, furnizorul căruia nu i-ai achitat datoriile va putea lua măsuri legale pentru a-și recupera restanțele.
Nu vei ramâne fără energie electrică sau gaz natural din pricina schimbării furnizorului. Instalația de furnizare a energiei și a gazului nu va suferi nici o modificare, așa că nu este nici un motiv pentru care s-ar putea intrerupe furnizarea.
Această schimbare durează 21 de zile de la notificarea furnizorului actual de dorința ta de a schimba furnizorul. După prezentarea notificării tip furnizorului tău actual, noul furnizor va face demersurile necesare.
Actualul tău furnizor nu are dreptul să te penalizeze pentru schimbul de furnizori. Dimpotrivă, este posibil să îți ofere un preț sau condiții mai bune.
Acest lucru nu te va afecta în nici un caz cu întreruperi de energie sau gaz și nici din punct de vedere legal. În cazul în care noul furnizor nu rămâne pe piață, vei fi preluat de un furnizor de ultimă instanță, după care vei putea din nou să îți alegi furnizorul dorit.
Furnizorul nu poate mări prețurile pe durata contractului încheiată cu el. Eventualele majorări care pot avea loc (ale transportului de energie, distribuția energiei, certificate verzi, etc.), sunt controlate în mod direct de ANRE (Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei) și afectează consumatorii, indiferent de furnizorul cu care ai încheiat contractul de energie electrică.